Ամփոփում մաթեմատիկայից

Նախ սկսենք իմ առաջադրանքներից, որոնք ես կատարել եմ ամբողջ տարի, ինձ մոտ գրած կա բոլոր պարապմունքները մի բաժինում։ Կարող ես նայել դրանք այս հղումով։ Ես ուրախ կլինեմ եթե դու աչքի ծայրով նայես բոլոր առաջադրանքներին, որովհետև ես մի տարում համարյա ամեն օր դրանք գրել եմ։ Ունեմ 112 պարապմունք

Սա իմ ՄաթեՄարդ նախագիծն է։ Իմ կարծիքով վատ է ստացվել, բայց կարող ես քո կարծիքը արտահայտել։

Նաև մաթեմատիկայի տոնի առթիվ իմ խաղը կարող ես փորձել խաղալ։ Սաղ հեշտ է և պահանջը բացատրվում է։ Սա հղումը։

Վիկտոր համբարձումյանի օրեր նախագիծ

Ճամփորդություն դեմի Ջրվեժ արգելոց

Ճամփորդություն դեպի Մատենադարան

Նախագիծ՝ իմ սենյակի հատակագիծը
Ես անցկացրել եմ դժվար և երկար ժամանակ այս նախագիծը կատարելու համար։

Նախագիծ՝ Կորդինատային համակարգ
Սա հավես նախագիծ էր կարող ես կորդինատներին նաելով դու ել կատարել։

Նախագիծ՝ Միջին թվաբանական
Ես իմ բոլոր գնահատականները ուղղել եմ և սարգել ճիշտ։

Ես մասնակցել եմ 8 ֆլեշմոբի և խնդիրներ առաջարկե նրանցից երեքում։ Ես մաթեմատիկայից ձեռք եմ բերել ավելի շատ հետաքրքրություն, նոր մտաձելաձև և խելք։

Leave a comment