Ես՛ տասը տարի անց

Արթնանալով շատ շուտ ժամը երկուս – ին իմ Գուչի գիշերանոցով և կանչեցի իմ IPet – ին՝ դա ռոբոտաձև շնիկ է։ Մի քիչ նրա հետ խաղալուց և շոյելուց հետո ես վերցրեցի իմ SAMSUNG galaxy A1000 – ը և մտա OuTube: Վեց ժամ հետո ես գնացի բակ, դուք կասեք, որ վեց ժամ հետո արդեն պետք է պարկեյ քնելու, բայց ոչ հիմա օրվա մեջ քառասուն ժամ կա և այդ պատճառով ինձ գիշերվան ինձ մնացել էր մոտավորապես տաս ժամ։ բակ գնալուց հիշեցի, որ մորացա իմ ակնոցները, բարձրացա տուն և վերցրեցի իմ VR ակնոցները և իջա նորիից։ Նաչեցի, որ, ոնկերս գա և մենք միասին հաքանք մեր ակնոցները և սկսեցինք միասին խաղալ 3D Մաինքրաֆտ։ Հինգ ժամ հետո եկա տուն։ Իմ IPet – ին հյուրասիրեցի զեղչով գնած լիցքավորում տվող կեր ռոբոտ շնիկների համար, մի-քնի րոպեից նա հարյուր տոկոսով լիցքավորված էր։ Ես էլ գնացի քնելու ավելի շուտ, որ վաղը ընկերոջս հետ ավելի շատ խաղամ։

Շուտով գարուն է

Շուտով գարուն է և դա հասկանալի է՝ ոչ թե օրացույցից, ոչ թե ծնողներից և ոչ նաև եղանակից, այլ հասկանալի է դպրոցում, որ լսում եմ Հովհաննես Թումանյանի Մարտ բանաստեղծությունը։ Ճիշտ է, ծնողներս էլ էին ասում ինձ, որ շուտով գարուն է, բայց ես ուշադրություն չէի դարձնում։ Աղջիկները ուրախ էին բակերում, որովհետև շուտով Մարտի 8-ն է։ Ծաղիկներն են սկսում աճել։ Եղանակն էլ ամռան պես է դառնում, բայց դա ինձ չէր զարմացնում և զգուշացնում, որ գարուն է սկսում։ Հայաստանում մեկ է ձմռանը ամռան նման տաքություն է լինում մեկ-մեկ։ Ծառերը արդեն կանաչում էին կամաց-կամաց։ Ուղեղս ինքնուրույն ուզում էր իջնել դուրս։ Չնայած, որ ձմռանն էլ ես ուզում էի իջնել բակ և իջնում էի, բայց իջնում էի ավելի կարճ ժամանակով՝ մեկ ու կես ժամով, իսկ գարնանը ավելի երկար՝ երեք ու կես ժամով, բայց ամռանը քանի-որ արձակուրդներ են, ես իջնում եմ մոտավորապես վեց ժամով։ Ես շատ էի սպասում գարնանը, որ տեսնեի կանաչած խոտը և ծառերը։